2021. április 2., péntek

A Húsvét, ahogy én szeretem

A Húsvét nálunk mindig a családi együttlétről szólt, és az otthon alkotásról. A gyerekeimmel kicsi korukban tojást festettettünk, később matricáztunk. Aztán, amikor nagyobbak lettek, valahogy ez a közös alkotás elmaradt. Múlt évben találtam ki húsvétra, hogy csak félig készítem el az ajándékot, és az ajándékozott majd befejezi. A jól sikerült múlt évi alkotós Húsvét sikerén felbuzdulva idén most a következőképpen alakult a nagypénteki ebéd.

Elkészítettem a halászlét.

 

Megterítettünk a teraszon. Feleségemnek még egy kis vegán menüt is sikerült összeraknom.

Ebéd után aztán mindenkit a barkács asztalhoz ültettem.

A feleségem választotta a pirográf munkahelyet. Éppen készül a kockásfülű nyúl.

Itt ecsetfilccel készül egy sokszínű nyúl.

Félig már kiégetve a kockásfülű, csinos fufrus frizurával.


A lányok által elkészült többszínű nyulak. Hiányolták, hogy kék színű filc nem volt már a készletben.

Íme, a teljesen kész kockásfülű nyúl.

7 megjegyzés:

  1. :-) Aranyosak !
    Itt is: kellemes családi ünnepet kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látszik, hogy ugyanazt az alapot sokféleképpen lehet befejezni. Kellemes Ünnepeket Neked is!

      Törlés
  2. Nagyon szép így a Húsvét! Gondolom, az egész család élvezte a finom ebédet és az alkotás örömét. Valóban aranyosak a nyuszik.
    Ma még Nagypéntek, de már ma kívánok Nektek nagyon vidám, napsütéses húsvéti ünnepet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg nem mára gondoltam én se az ajándékozást, de féltem, hogy a következő napokra már nem lesz jó idő a teraszon való alkotáshoz. Kívánok, nagyon szép és vidám napsütéses húsvéti ünnepeket Nektek is.

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
  3. Valóban szépek ezek a nyuszik. Az a jó, hogy a gyerekek is beszálltak az alkotásba.Közös családi elfoglaltság mindig jó.
    Na, és az a halászlé!:) Nagyon szeretem.
    Áldott ünnepet kívánok neked és a családodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kicsit én is aggódtam, mert a gyerekek átlagéletkora 30 év. Ugyanakkor élvezték, és a kis klumpás játékkal is összemérték célba találó tudományukat.
      A halászléből szívesen adnék Neked is, mert maradt. Kár, hogy nem a közelben élsz. Áldott, békés Húsvétot Neked és M.-nek!

      Törlés