2021. április 17., szombat

Parafrázisok

Szombat reggel a piacon láttam, hogy a Hunyadi tér parkjának kerítésén kiállítás van. Időm nem volt arra, hogy megálljunk, és végignézzük, mert bevásárolni mentünk, és különben is nagy volt a forgalom. Itthon nekiálltam a terasz padjának felújításának. Le is csiszoltam nagyjából, de 10 óra körül a jó időre tekintettel feleségem megkért, hogy hagyjam abba, mert kiakasztaná a frissen mosott ruhákat. Én meg hallgattam rá. Gyorsan átöltöztem, és fényképezőgépet ragadva visszamentem a Hunyadi térre, hogy a szabadtéri kiállítást megnézzem, lefotózzam. Ezt a kiállítást néztem, és fotóztam.

Fazakas Júlia: Parafrázisok – Paraphrases

Szabadtéri kiállítás a Hunyadi téren

Megtekinthető: április 16. – május 31.

Ki ne unná már a bezártságot, a karantént, az egyedüllétet? Így volt ezzel Fazakas Júlia Básti Lajos-díjas színésznő is, amikor elhatározta, hogy híres festményeket egy szál mobillal, az otthonában talált tárgyakból, némi sminkkel, ügyes utómunkával és sok-sok kreativitással reprodukál: a karantén eleje óta szinte naponta jelentkezett újabb és újabb képekkel, mígnem komoly rajongótáborra tett szert a Facebookon. Szeretnénk ezeket a műveket megmutatni a VI. kerület és a főváros lakóinak is, ezért az alkotóval közösen kiválasztottuk a 41 legizgalmasabb képet, és kiállítjuk a Hunyadi téren. A parafrázisok nagy felbontásban, az eredeti alkotásokkal párba állítva egészen május végéig megtekinthetők, hogy látogatóink ne csak a virtuális térben, de a terézvárosi valóságban se maradjanak kultúra nélkül. Forrás: http://eotvos10.hu/kiallitas/













4 megjegyzés:

  1. De jó! Nagyon ügyes és Te nagyon jól tetted, hogy nekünk is hoztál ízelítőt. Még jó, hogy teregetni akart a párod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A poszt megírása, és ruhák száradása után hipp-hopp be is fejeztem, és az alapozóval is lekentem a padot. Holnap délután, ha az idő engedi elnyeri végső formáját. Sőt holnap egy Óbudai plakátkiállítás megtekintése van betervezve. Ha jó idő lesz, arról is olvashattok majd, és mutatok képeket. Kell a kimozdulás itt BP-en is :-)

      Törlés
  2. Én is köszönöm a képeket, és hogy általad tanúja lehettem a kiállításnak.A padot is lekented végül alapozóval,azt is megcsináltad. Jó napod volt.:)
    Várom a plakátkiállításról is a képeket és az írást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a padot is lekentem. Egyelőre nem fényképeztem, mert nem szeretek rendetlenséget látni képeken sem :-) Remélem holnap jó idő lesz az Plakátkiállítás megtekintéséhez és fényképezéséhez!

      Törlés