2021. április 10., szombat

Egy normál hétvége kezdete

Abban reménykedtem, hogy majd eljön a jó idő, aztán mehetek a telekre kertészkedni, barkácsolni, vagyis aktív pihenéssel tölteni a szabad időmet.

Ma reggel összekészítettem szokásos reggelimet. Aztán a jó napos időre való tekintettel, kimentem a teraszunkra mindezt megenni.


Itt látható, milyen gazdagok vagyunk. A saját kezűleg barkácsolt biciklis tükrünkön a lányom által gyártott aranytömbök. Diplomamunkájához készülő fotó kellék. A szomorú, hogy látszik, hogy a kiülős padunkra ráfér a tavaszi felújítás.

Az én reggelim a szabadban.

 




Jók a kilátások. Azért a vidéki birtokon jobb lesz! Még sokat kell tennem, hogy a Budapesti lakás is vállalható legyen. 

6 megjegyzés:

  1. Előbb-utóbb '(remélhetőleg) rendes tavasz lesz...és a világ is "normalizálódik" (?). De a legjobb mégiscsak a kis vidéki birtokodon lesz - ehhez nem kell jóstehetség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ebben reménykedem. Holnap a vidéki birtok lesz soron, ami remélhetőleg hétvégenként igazi kikapcsolódás lesz. A jelenlegi trendeket elnézve, én június vége előtt nem látok normalizálódást ...

      Törlés
  2. Azért ez a budapesti "kiülős" is nagyon hangulatos, a kilátás is szép, persze elhiszem, hogy a birtokon jobb a levegő, szabadabb a tér és fúrhatsz, faraghatsz, tehát jól fogod érezni magad. És ezt szívből kívánom is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hangulatos a budapesti otthonunk is. Az utóbbi két éveben romlott a kilátás is. A szomszéd ház részleges lebontása, és helyette magasabb és nagyobb két épülettömb nem javított a közérzetünkön. Köszönöm a szívből jövő jókívánságod! Nagyon várom a fúrást, faragást, tele vagyok megvalósítandó ötletekkel.

      Törlés
  3. Jó lehetett a teraszon reggelizni, érezni a tavasz jelenlétét. Én is várom a beszámolót a birtokodról, és látni azt, hogy mit barkácsolsz ott.Kívánok szép hétévégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaszi ízek, egy kicsit feldobtam múlt évi fügelekvárral. Valóban jól esett. Egyelőre a telken fűnyírás fogja kitenni az időm nagy részét, de lesz majd még barkácsolás is.

      Törlés