2020. május 2., szombat

Kettő hétéves rénszarvas kreatív darabolása.



Még Hét éve készítettem kettő darab piros orrú rénszarvast a tavasszal kivágott bodzabokor legvastagabb törzséből. Hatvan centi hosszú törzs volt, amit Budapesten félbevágtam. Ez a kettő piros orrú rénszarvas évekig szolgált az adventi időszakban asztali dekorációként, mint ahogy ez első képeken látszik.

A rénszarvasok elkészítése saját ötlet volt. Elárulok egy szakmai titkot, hogy pattant ki a fejemből. Ezt a virágbolt kirakatot még hét évvel ezelőtt fotóztam Húsvét előtt. Gondoltam én is készítek hasonlót. Aztán elmúlt a Húsvét rönknyúl nélkül. Aztán novemberben végén találtam ki, hogy ha már a nyúltörzsek ott vannak, elkészülnek a rénszarvasok.


Aztán már múlt évben nem kerültek ki a rénszarvasok az adventi időszakban a lakásban. Idén év elején aztán levágtam mindkettő rénszarvasból egy-egy rönköt, amit félbevágtam. Ezekből a rönk felekből lett először egy nyulas mobiltartó, majd három darab macskás.

Még mindig megmaradt a rénszarvas fejek. 
Egyszerűen, mindkét fejből levágtam egy-egy szeletet.


Majd a srégen levágott rönkökön egy V alakú bevágást ejtettem.


Aztán a lányom elé tettem ezt a képet, mely a nyulat ábrázolja.


A lányom először ecsetfilccel színezett, 
majd egy kis háztartási vattát és cirokdarabkákat ragasztott.


Íme, itt a lányom készítette nyúl.


Itt már kettő, meg egy bugyis macska. 
Ha tetszett Nektek, legközelebb a macskák készítéséről is mutatok fázisfotókat.

4 megjegyzés:

  1. Milyen kevés anyag kell hozzá meg némi kreatív gondolat és van belőle egy nagyon mutatós kis dekoráció :)
    Tetszik :)
    "Bugyis macska" :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta is emlegetik, hogy milyen jó kis kreatív hétvége volt :-) A macskára azért került bugyi, mert az ajándékozott, készítő menstruációs bugyi forgalmazásával foglalkozik :-)

      Törlés
  2. Szájmaszkosat nem csinálsz ? :-) :-) :-)
    Aktuális lenne és eltehetnéd emlékbe, az unokáidnak. Így nézett ki egy nyuszi, amikor dühöngött a corona vírus :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha sokáig tart ez az állapot nem kizárt, hogy lesz szájmaszkos. Remélem, hogy a mostani szájmaszkok mehetnek a régiek mellé. Már vannak emlék szájmaszkjaim, mert az apás szüléskor használt maszkok is megvannak még :-)

      Törlés