2020. május 19., kedd

Andenken an Mariagyűd.



Ezt a kis máriagyűdi emlékképet ajándékba kaptam a kedvenc Klauzál téri eladómtól. Már egy kis Máriagyűdi Szűzanya porcelánszobrocskát vásároltam tőle. Ezt meg a következő alkalommal, csak úgy odaadta. A szállításnál letört az üveg sarka, és a hátulján sincs már se akasztó, se kitámasztó. Rám gondolt, hogy őrizzem tovább. Ha már nem lesz itt, akkor az örökösök biztosan kidobnák. Én meg itthon vágtam hozzá egy kis hátlapot, és kerestem egy kis akasztónak való gemkapcsot.

Aztán megoldottam, hogy felakasztható legyen.


A nagymamám keresztje alá tettem. Nagymamámmal rendszeresen jártunk a Máriagyűdre, zarándoklatra. Amikor a kishúgom súlyos beteg volt, nagymamám szorgalmasan imádkozott Szűz Máriához. Imádsága meghallgatásra került, és 1974-ben hálából egy márványtáblát mi is vittünk Máriagyűdre.

Máriagyűdre – főleg mostani időszakban -, elmenni nem tudunk. Így aztán most kettő kis szakrális sarok van itthon, az előző, és a könyvespolcon ez, hogy emlékezni tudjak.

2 megjegyzés:

  1. Igen, a nagymamáknak is menedéke és segítője Szűz Mária, ők példájukkal adják tovább ezt az erőt. Május az égi édesanyánk hónapja, te is éppen jókor, gondolom nem véletlen, hogy megemlékeztél róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem véletlenül ma. Ma 101 éve annak, hogy megszületett a nagymamám. ezért is időzítettem már a megjelenést.

      Törlés