2020. május 6., szerda

Kiszínesítették a lombfűrész munkáim


Az idei karanténban töltött Húsvétról és a négynapos ünnepek alatt született alkotásokról még nem mindent írtam meg. Most nézzétek meg, mi is lett a végeredmény.
Itt látható, hogy három különböző formájú macskát vágtam ki a rétegelt lemezből.


Itt már együtt a rénszarvasokból származó farönkökre applikálva.


A nyakkendős nyúl maradékából született ez a hajón álló tojást hozó nyúl.


Itt a piros bugyis macskás mobiltartó macskával. Azért ábrázoltam bugyiban, mert az, aki ajándékba kapta a menstruációs bugyiban utazik. Mondtam is neki, amikor színezte, hogy a Redy bugyi nincs is pirosban. Még nincs, de majd lesz. – Mondta ő.


Ezt a fényképezős macskát fotóművész lányomnak készítettem. 
Ő egy pöttyös macskát alkotott belőle.


Itt a feleségemnek készített csokornyakkendős Arcsi. Ennek készítése megtörtént eseményen alapul. Feleségem múlt évi születésnapjára Arcsi egy kék csokornyakkendőben jött hozzánk ünnepelni. A nyakkendő színe itt sem stimmel, de a sárga foltok azért egészen jól emlékeztetnek a macskánkra.


Íme, a hamisítatlan magyarországi német nyúl. Amikor feleségem kiszínezte, közölte, hogy Ulmi Arcsi lesz. Gályának színezi a csónakot, és klumpát rajzol rája, mert abban jöttek. A bőrgatya is autentikus, mert a telepesek a hazaküldött levélben írták, hogy nem lehetett itt Magyarországon bőrgatyát kapni. A Hózentrágert a telepesek nem ismerték, azt csak azért rajzolta rá feleségem, hogy jobban mutasson.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése