2020. május 28., csütörtök

Egy rövid kis felújításnak indult.



Már két éve, hogy Miki barátomnak szüksége volt egy valódi bőr aktatáska fülre. Talált is a bolhapiacon egy remek fület, egy kívül-belül letapétázott fadobozzal együtt. Mivel Mikinek csak a fül kellett a fadobozt elkértem tőle, hogy jó lesz szerszámos táskának.

Kértem tőle, hogy a dobozról a tapétázást – ha tudja -, távolítsa el. Barátom nekiállt, és amit tudott azt le is nyúzta róla.


Ilyen nagyrészt lenyúzottan és fül nélkül került aztán hozzám, hogy egyszer majd csak egy remek szerszámos láda lesz belőle saját gyártású fafüllel.


Idén tavasszal aztán lányoméknál egy húsvágó deszka több helyen elrepedt, és kidobásra ítélte. Én meg a deszkát elkértem, és a lyukas feléből egy fülre valót levágtam.


A régi bőr fül rögzítési lyukait a deszkadarabra átjelöltem, és előfúrtam.


Most már jó erősen rá is csavaroztam. Lett egy remek szerszámos ládám egy húsvágó deszkából kialakított füllel. A fülön levő lyukba lehet majd a szerszámot tárolni, a fülön levő bemart horonyba lehet majd csavarokat, vagy szögeket tenni. Még sok-sok munka lesz vele, hogy kívül belül, olyan legyen, amit szívesen használok. Valójában még nem is akartam bemutatni ezt az alkotásom. Mindezt most azért tettem, hogy megírjam, hogy minden rendben van velem. Lassan de biztosan haladok régóta tervezett felújításaimmal. Egyéb elfoglaltságaim miatt, most a blogomon a posztok megjelenési gyakorisága ritkulni fog.   

2 megjegyzés:

  1. Honnan tudtad, hogy már hiányolom a posztjaid, és aggódtam, mi van veled. De gondoltam arra is, hogy megint bejárhattok dolgozni, és így kevesebb az otthoni szabad idő.
    Nekem sikerült lementeni az összes posztom, úgyhogy akár törölhetném és bezárhatnám a blogom, vagy legalábbis a tartalmát. A hétvégéig adok időt, hogy a meseblog tartalmát is mindenki elmentse és törölje, ez végleg megszűnik. A Kincse blogom jelképes tartalommal még addig megtartom, míg kedvem lesz a mostani ismerőseim blogjait olvasni, és kommentelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy vannak akik hiányolnak. Örülök, hogy Neked is hiányoztam. A mi cégünk még nem javasolja a dolgozóinak, hogy bemenjenek. Lehet Home Officeban dolgozni. Hetente egy napot töltök a munkahelyemen. Otthon sincs szabadidőm, mert a munkánk mennyisége csak nőtt a vírus miatt. A saját blogjáról mindenki maga dönt. Én biztos, hogy folytatom, ha rövidebb-hosszabb ideig szüneteket tartok akkor is. Ez a publikus szakmai naplóm, és megtartom.

      Törlés