2020. május 16., szombat

A kijárási tilalom enyhülése



A rendkívüli állapot alatt, csak-csak elhagytam a lakást. Vásárolni, és néha csak úgy kiereszteni a gőzt. Áprilisban minden munkát Home Office-ban végeztem. Aztán május első munkanapján besétáltam dolgozni az irodába. A hetven fős egy légterű irodában voltunk összesen négyen. Ekkora létszámra van is egy italautomata, amely szűri, forralja buborékot is ad a vízhez. Ekkora irodában, ha nincs ez a járványveszély az automata, soha nem pihen. Most aztán láthatóan aludt (ezt jelzi ez az aranyos kis zöld cicus).


Én nyolc órakor első voltam, aki felébresztette.


A hétvégén már a telekre is lementem, az idei évben először. A fű térdig ért. Nem is fényképeztem le a kiinduló állapotot Gyorsan olajt cseréltem a fűnyíróban, és feltöltöttem benzinnel. Aztán meg sem álltam. míg ki nem fogyott a fűnyíróból a benzin. Ekkor készült ez a kép.

Itt már a munka végeztével a fedett terasz vendégfogadásra felkészítve. Jött is a szomszéd, és a falubeli ismerősök. A szájmaszk alkalmazva, és természetesen a távolságot is betartottuk.


A búcsúzás képe. Távolban a szomszéd repceföldje. Sajnos már majdnem levirágozva.

4 megjegyzés:

  1. Megveregetheted a válladat: ügyes voltál - mert a fűnyírózás se gyerek-munka...És ugye, hogy lehet öröm, ha az ember bemehet a munkahelyére dolgozni ? Ki hitte volna ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A héten már két napot is az irodaházban dolgoztam. Azért örülnék, ha kevesen követnék a példámat, mert így "ritkásan" sokkal jobban ment a munka.

      Törlés
  2. Rossz helyen kerestem az alvó zöld cicát, mert a pohár körül zöld árnyalatban világított minden, de aztán észrevettem a kicsi zöld figurát a tetején. :)
    Kávé automata féleség is van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kávé automata az nincs. Pontosabban volt régen, de az üzemeletetőnek nem érte meg. Saját tulajdonú kávé főzök vannak. Összeálltak az osztályok, és egy-egy közös kávéfőzőt vettek maguknak.

      Törlés