2020. április 29., szerda

Vásárlás a karanténból



Otthoni munkára vagyunk kényszerítve, de azért a gyűjtőszenvedély nem áll meg.
Így fedeztem fel Mattyasovszky Zsolnay Tamás és Dr. Vécsey Esther könyvét a nyolcadik kerületei Zsolnay kerámiás házakról.

Tamás a Budapesti Zsolnay épületkerámiák című könyve már megvan. Gondoltam, hogy új ismeretet nem fog adni, de a gyűjtőszenvedély nem engedte otthagyni és megvettem.

Biztonságosan vásároltam. Elektronikus piactérről végeztem a vásárlást. Átutalással fizettem a könyv árát és a kézbesítési díjat.

Ez a belső borító is mutatja, hogy nem lehetett otthagyni, hiszen maga a szerző ajánlása és aláírása is benne van.

Amikor a csomag automatához mentem átvenni a könyvet, akkor figyeltem fel a Bajza utcai iskola kerítésére függesztett molinóra.

 Az iskolának is hiányoznak a tanulók. Nekem is sok minden, például az valódi Antikváriumok…

3 megjegyzés:

  1. Biztos vannak a könyvben szép fotók, esetleg megmutathatnál párat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, vannak, de inkább ismertető a házakról, mert egy fotókiállításhoz készült. Amint majd a vírus engedi, megyek fotózni, és lesz könyvből részlet, hozzá fotó. Most örültem, hogy ezt a néhány oldalt beszkenneltem belőle.

      Törlés