2020. április 15., szerda

Mire jó egy régi zománcos vödör?



Ezt a vödröt benne a metélőhagymával kilenc éve hoztam el szüleim egykori kertjéből. A ház körüli kertünkben mindig volt metélőhagyma. Csak ki kellett menni a kertbe, vágni egy csomót, és mosás után lehetett zsíros kenyérre, vagy kőrözött túróba vágni. Én sokszor csak úgy magában is szerettem enni.

Most, hogy Home Office-ra kényszerültem, gondoltam kihasználom, hogy a teraszon van nekem egy vödörnyi metélőhagymám. Ki is mentem egy csomóért, amikor éppen havas volt az előző éjjel esett hótól.


Lemosás után felszeleteltem, és egy kis fűszerrel Light-os joghurthoz kevertem.


Elővettem a hűtőből padlizsánt, megsütöttem. Ráolvasztottam egy kis sajtot, és sütöttem hozzá tükörtojást. Az egészet mind megettem. És mindez belefért a 20 perc ebédidőbe. A hagymaszagom meg a Skype-on tartott értekezleten senki sem érezte.

4 megjegyzés:

  1. 😊 nagyon vicces vagy!
    Tehát továbbra is lelkiismeretesen folytatod az egészséges étkezést, nagyon biztató.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem egészségesen étkezni a karanténban is. Azért a napi hét km gyaloglás hiányzik, nem helyettesíti a barkácsolás és a torna.

      Törlés
  2. Jó is a snidling - mert ugye ez a becsületes neve. Nekem is van, igénytelen, tavasztól őszig nő, és tényleg sok mindenre/hez ehető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak snidlingnek emlegetem. Azért már nagyon várom a paradicsomot, azt a kertben termőt. Az nálam a mindenhez ehető csúcszöldség.

      Törlés