2020. április 11., szombat

Játszani is engedd szép, komoly fiadat!


Jutott eszembe a Költészet Napján ezen a Húsvéton a karanténban.
Másért ugyan, mint annak idején József Attila gondolta, de magunknak érezzük ezt az utolsó három sort.

„Jöjj el, szabadság! Te szülj nekem rendet,
jó szóval oktasd, játszani is engedd
 szép, komoly fiadat!”
-       József Attila Levegőt című verséből

Aztán cselekedtem is, és a Húsvét hétfőre tervezett ajándékaimat át is adtam a családomnak.

Az ajándékokat félkészen adtam át. A feladat az volt, hogy a fékész ajándékokat a kapott ecsetfilc-készlet és egyéb segédeszközökkel befejezzék.

Aztán el is készültek a mobiltartók, és a maradék anyagokból a többfunkciós mobiltartók, és asztali húsvéti díszek.


Arcsi cicánk is megtekintette az alkotásokat. 
A nyúlbajusznak használt cirok ízlett is neki.

6 megjegyzés:

  1. 😊
    Nagyon ötletes és aranyos ajándékok, szerintem még Arcsi cica is ajándékozva érzi magát.
    Kellemes ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy sikere volt az ajándékoknak. Rögtön használatba is vették. Ezután nincs szem elől tévesztett mobil. Mondtam, hogy 2 az egyben, mert ceruzatartó és mobiltartó. Kijavítottak, hogy 3 az egyben, mert asztaldísz is. Kellemes Húsvéti ünnepeket!

      Törlés
  2. Nagyon vidámak a dekorált ajándékok, megmosolyogtatja az embert. Ötletesek, kedvesek. Jó rájuk nézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól is szórakoztunk az elkészítésén, és az egyes dekorációk magyarázatán. Már gondolkodtam is rajta, hogy erről is írok majd.

      Törlés
  3. Hja, amikor a nap nem 24, hanem 48 órából áll, akkor van idő ilyen cuki kis alkotásokra :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Mondhatni ezek az alkotások nem jöttek volna létre a
      koronavírus nélkül. Ugyanakkor azt vettem észre, hogy ugyanazt a munkát elvégezni itthon tovább tart, mint a munkahelyen.

      Törlés