2020. április 25., szombat

A fülemről jutott eszembe


Negyven évvel ezelőtt történt, hogy betértem a Karinthy Frigyes utca fodrász üzletébe. Hosszú volt már a hajam, és a következő szóbeli vizsgára rendbe kellett tennem egy kicsit magam. Akkor még hosszú és sűrű hajam volt. Nem nagyon szerettem, mert kicsi korban csúfoltak a szeplőim és a vörös hajam miatt is. No, de most nem is azért kezdtem el mesélni, hanem mert amikor a velem egykorú fodrász kislány végzett a hajvágásommal, és mindent jónak ítélt mögém állt. Megkért, hogy nézzem meg a végeredményt. Én csak néztem, és megszólni nem tudtam. Aztán a kislány a következőket mondta: „Nekem tetszik. Ezekről meg nem én tehetek.” – és rámutatott a nagy elálló füleimre.
Én meg elpirultam. Aztán, valamit mondtam, és fizettem.

Most meg eszembe jutott ez a kis történet, amikor a bevásárlásra felkészülve felvettem a lányomtól Húsvétra kapott szájmaszkot.
Milyen praktikus, hogy füleim azóta se lettek kisebbek. A visszaérkezésig jól megtartotta a szájmaszkot.  

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Miután jól kinevettem magam, meg tudok szólalni.
      Kiskabost még ekkora füllel sem tudod lepipálni, bár a humorban nincs hiányod. :)

      Törlés
    2. Na jó. A Kiskabosnak elállóbbak voltak, de hosszúságban én vezetek. Anno negyven évvel ezelőtt, amikor ezt a fodrászos, történetem elmeséltem, Nándi haverom meg elmesélte mi történt vele ugyanitt. Levágta a haját a fodrász kislány, és így kiáltott: Gyertek lányok ezt nézzéték! Ilyen cuki kis füleket még nem láttam. - Nándi állítólag ezen pirult el, amikor az összes fodrász csaj az ő fülét nézte.

      Törlés
    3. Kezdem gyanítani, hogy ennek a lánynak a fül volt a fétise. :)

      Törlés
    4. Gyanúd, akár igaz is lehet. Én azért az akkori fejemmel, annak örültem volna, hogy az az időben olvasott svéd gyerekversekből idézzen. Ez az egyik kedvencem volt:
      Sten-Malténak nagy, vörös és elálló füle van.
      Nekem tetszik a nagy, vörös és elálló fül.

      Törlés
  2. Vagy a fejed nőtt meg, vagy a füled ment össze - szerintem most arányos..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ha arányos akkor nem is fizetem be magam plasztikai sebészetre. Azt hiszem ezzel is spórolok :-)

      Törlés
  3. Ennyi bánatunk lenne csak, hogy mekkorák a füleink :D

    Azok a képek mögötted a falon, huhhh nagyon bejönnek nekem :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok a metszetek XIX. századi divatlapokból vannak. Így mutatósak. Ha ilyen abroncsos, fűzős ruhát kellene hordanátok?! Szerintem inkább, maradnátok Ti is otthon.

      Törlés
    2. Nagyon messze vagyunk már attól a korszaktól mikor ez divat volt, de gyerek/lánykoromban mindig királynős ruhában szerettem volna jarni, úgyhogy nem lenne gond egy ilyen ruha 😆 nyáron azért nem igazán díjaznám 😊

      Törlés
    3. Valóban messze vagyunk a korszaktól, de azért a menyasszonyi ruhák még mindig ezekre emlékeztetnek.

      Törlés