2020. április 18., szombat

Mit csináljak a lombfűrészelés maradékával?


Tettem fel a kérdést magamnak. Régebben az ilyen barkácsolási fahulladék a faszenes grillbe szolgált gyújtósként. Most meg a barkács tálcámban hagytam, és addig néztem, míg beleláttam a maradékba virágokat. Így született meg a három favirág.





Aztán a nagyobb maradékba meg egy nyuszit láttam bele, amint egy csónakban próbál szállítani egy tojást.





A jó idő és a karantén megmozgatja az ember fantáziáját. Ezt egyedül is lehet művelni.

8 megjegyzés:

  1. Még ha lehetne is látni a csónakban ülő nyuszit a tojással :D semmi nem látható ugyanis csak egy behajtani tilos tábla szerű fekete kör :D

    amúgy a virágok meg nagyon jók!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom miért nem jelenítette meg a nyuszis képeket. Most remélem sikerült javítani rajta. Amennyiben az időm engedi majd a végső, használatba kerülési állapotról is teszek fel képeket és írok róla.

      Törlés
    2. Igen, köszönöm most már látom 😊
      Várom a végleges fotókat a nyusziról.

      Törlés
  2. Csodálom az alkotó tevékenységed, kellő fantáziával vagy megáldva. Ha férfi lennék, ács szakmát választottam volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már gyerekkoromban is érdekelt a fa. Az utolsó mondatod megindította a fantáziámat. Lehet, megírom a mese blogunkba, hogy én mi akartam lenni, illetve minek szántak :-)

      Törlés
    2. Jó, mesélj csak, inspiráló lehet számomra is :)

      Törlés
  3. Látom, időd, az van...Ötleted is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Műár csak volt időm. A blogspot rátett egy kicsit, hogy még több időm menjen el haszontalanul. Most egy kicsit megtorpantam, de majd csak lesz időm a vázlatfüzetemben gyűlő ötletek megvalósítására is.

      Törlés