2020. március 25., szerda

Mobiltartó született


Itthonra három órás áramszünetet hirdetett az ELMÜ. Sajnos be is tartották. Itt voltam áram és net nélkül. Már fejben régóta elterveztem, hogy csinálok egy kis nyulas mobiltartót. Minden együtt volt itthon hozzá.
 
Volt maradék rétegelt lemezem, és a lombfűrészemhez az OBI-ban vettem egy lombfűrész munkaasztalt, és szorítót.
Látjátok az innováció mire képes? Már a munkaasztalka szélén van két bemarás, ahova a lombfűrészkeret beszorítható. Így nagyon könnyű fűrészlapot beilleszteni, és beszorítani.  


Gyorsan rajzoltam egy nyulat, és elkezdtem körbevágni.


Fél óra múlva már készen is volt a kivágott nyúl.


Régóta őrzök egy bodzafa hasábot. A japán fűrészemmel egy darabot le is fűrészeltem belőle. Ez még évekkel ezelőtt karácsonyi dekoráció volt.


A bodzafa hasábot aztán a fűrésszel megfeleztem.


Itt a félbefűrészelt hasáb és a nyúl.


A fél hasábba aztán fűrészeltem egy vályút, és a fél hasáb tetejére beállítottam a nyulat.


Ez most nemcsak asztaldísz, de valódi Home Office segédeszköz. Mindez belefért 3 órába, és csak kéziszerszámokat használtam.

5 megjegyzés:

  1. Sorozatgyartásra nem akarsz vállalkozni? Első vevőd lennék 😊 nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kizárt, mert már a maradék anyagból előrajzoltam egy újabbat. Sorozathoz elég anyagom még nincs, de nem kizárt, hogy áprilisban gyűjtök hozzá, a kertemből farönkök is várhatóak. Ha írsz a multmento@gmail.com-os címemre tárgyalhatunk róla, akár más állat, vagy növénymotívummal is. Tudod, egy "művész" nem hajlandó kétszer ugyanazt legyártani :-)

      Törlés
    2. Konzultálok a lányommal, tulajdonképpen neki szántam, mert szereti az ilyen ötletes dolgokat , ha elnyeri a tetszését, jelentkezem! 😊

      Törlés
  2. Akár húsvéti ajándék lehet ebből :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valójában mintadarabnak készült egy Húsvét előtti gyerek kézműves foglalkozásra terveztem. Mondtam is feleségemnek. Azt mondta, hogy jó ötlet, addig biztos, hogy nem változik a mostani állapot, ezért talán karácsonyra jó lesz. Majd a nyulat addig lecserélem rénszarvasra.

      Törlés