2020. március 7., szombat

Naplemente a város fölött


Fotós lányom az egyetemen kapja a feladatokat. Legutóbbi feladatánál naplemente és a barlang volt a két fényképezendő motívum. Lányomnak eszébe jutott, hogy a Szelim barlangból lehet jót fényképezni. Így aztán nekiindultunk, hogy a naplementére már a barlangba legyünk. Egy sportteljesítménynek sem volt utolsó, hogy a 15kg-os tömegű profi fényképezőgépet, és az őt megbíró nem kis tömegű fotóállványt eljuttassuk a tett színhelyére. Amíg a lányom várta a naplementét, én kedvemre fényképeztem. Ekkor készült az alábbi fotósorozat.
 
Megérkezésünkkor még kint minden világos.


Kilátás a beszakadt mennyezeten át.

A barlang szája alulról.


Ugyanaz a száj. Kicsit később felülről.

A barlangból a város és az autópálya.

Tipikus barlangbelső.

 Mások is próbálkoznak, hogy legyen emlékképük a barlangból.

Barlanglátogató fiatal család készíti az emlékfotót.

Lányom a barlang szájánál.

Naplemente a barlang bejáratától.

Kilátás a hegyről.

Fényképezés után a lányom.  

9 megjegyzés:

  1. Tetszenek az árnyképek, ötletes :)
    A lányod beleillik a környezetbe, sziklás hegy és a völgy az esti fényekkel.
    Erről eszembe jut egy másik kép, amit Tihanyi Márk novellista készített a könyvborítójához, színben hangulatban hasonló, és azért is emlékezetes kép, mert pont ezt a kötetét segítettem nyomdába, még régen.
    https://moly.hu/system/covers/big/covers_109862.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az árnyképek adták magukat, a barlang belsejéből. Lányom a hegyen, valóban nekem is áthallásos. Az íróasztalom fölött 2017 óta van egy kép, Túl mindenen... Erről írtam blogom előzményében itt: https://multmento.blog.hu/2017/08/09/tul_mindenen_931.

      Törlés
    2. Ez a link nem hozza be, lehet, hogy valami lemaradt belőle.

      Törlés
    3. Kerülő úton, de végül eljutottam a poszthoz, köszönöm!
      Nekem is tetszik a Mindene túl, jó, hogy megosztottad velem is a gyerekkori történeted. Ezek olyan titkok, amit valahogy én sokra értékelek.

      Törlés
  2. Érdekes, megpróbálom újra. Hátha így sikerül.
    https://multmento.blog.hu/2017/08/09/tul_mindenen_931


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ez a link már behozza, én sem értettem, hogy miért nem sikerült, megpróbáltam másik böngészőben is, de nem ment, ezért csak a blogod nevét írtam be, és a keresőbe pedig a címét, így aztán már el is olvastam. :)

      Törlés
    2. ja, most látom, hogy az első linknek pont volt a végén, és az kart be :)

      Törlés
    3. Ez a fránya megszokás. A kijelentő mondat végére pontot tettem. Azért ügyesen megoldottad kerülő úton, gratulálok. :-)

      Törlés