2019. december 14., szombat

Új blog született


Eddig az általam követett blogokban rendszeresen panaszkodnak, hogy blogok szűnnek meg. A múlt hónapban a Facebookon az egyik ismerősöm ajánlotta a „MEGTÖRTÉNT TÁRGYAK” nevű új blogot. Akkor még csak három tárgytörténet volt a blogon, de azóta is folyamatosan gyarapszik a gyűjtemény. Micsoda élete van egyes tárgyaknak. Vannak tárgyak, melyek újjászületnek, átalakulnak, szerencsét hoznak, világot járnak, és sorolhatnám, mily hasznot hoznak használóiknak, tulajdonosuknak. Ráadásul a bloggerek vendégposztokat is várnak. Nagy kedvet kaptam én is, hogy valamelyik kedves tárgyamról én is megírjam az ott alkalmazott sablon szerint a tárgyam történetét. Vajon megismeritek, melyik az én kedvenc tárgyam, amelyet beküldtem. Segítségképpen egy tárgyfotó részletet is teszek ide, ami nem jelent meg ott.


Az ajánlott blog elérhetősége: https://megtortenttargyak.wordpress.com/   

8 megjegyzés:

  1. ez egy ősrégi számológép?? :)) mintha az lenne, én még láttam ilyet valahol, már nem tudom hol :))

    VálaszTörlés
  2. közben megnéztem az ajánlott blogot és ott kiderült, hogy tényleg az :) előtte nem puskáztam, tényleg nem! láttam ilyet, de számolni már nem számoltam vele :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm az ajánlást, már látom, hogy fogok ott olvasgatni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a megfejtéshez :-)Valóban egy tekerős számológépet vettem, mert egy ilyenen kezdtem a gépi számolást. Hamarosan itt a blogon is fogok még róla írni. Kiegészítem, ami a Megtörtént tárgyak posztnál kimaradt.

      Törlés
  4. Jaj, fiatalok !!! :-)
    Én még évekig dolgozta is vele !!! :-)
    Nekem aztán egy szempillantásig se kellett találgatnom, inkább csak a régi munkahelyi emlékeimet elevenítettem fel.
    Jó volt, szép volt....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem is, hogy felismered. Én csak egy évig használtam ilyet, mert már utána egy magánimportból bejött négy alapműveletes számológépet tudtam vásárolni a megtakarított zsebpénzemből. Majd felhívlak, ha elakadok a használatával...

      Törlés
    2. Azt "lefelejtettem" a szövegemből, hogy egy még ennél régebbi típussal is dolgoztam
      Ezen az oldalon http://mandarchiv.hu/cikk/5459/Szamologepritkasagok_Szegeden látsz egy
      (vagyis egymás mellett kettő) gépet. A jobb oldalit nézd, anno az én irodámban ilyen is volt.
      Hívjál, ha elakadsz a gépeddel :-)

      Törlés
    3. Nagyon szép a jobb oldali gép. Én már csak a matematika tanszék folyosói kiállításáról ismertem a régebbi típusokat. Ha sok időm, pénzem, és helyem lenne biztos gyűjteném ezeket. Bár ehhez az egyhez azért ragaszkodom, mert ennek ikertestére volt, ami elindított a gépi számolás, azaz a számítástechnika felé.:-)

      Törlés