2019. június 29., szombat

A bulinegyedben jártam.

A szabadságom alatt – amikor feleségemnek dolgozni kellett -, én reggelente bekísértem munkahelyére. Visszafelé menet rövidítettem és a hetedik kerületen át jutottam haza. A bulinegyednek is nevezett kerületben a tűzfalakon több falfestmény van. Hangulatosak, gondoltam készítek is néhány képet róluk. Az utolsó zöldséges falikép alatti kapualjban egy emléktáblát is fényképeztem. Seress Rezső neve, gondolom minden olvasóm előtt ismert. Beamter Jenő neve számomra ismeretlen volt, de a netnek hála, ebben a néhány perces TV felvétel rendszerben megtudhatjuk, hogy ki is volt BUBI.









5 megjegyzés:

  1. Kitől származnak a falfestmények?

    VálaszTörlés
  2. A nívós falfestések engem nem zavarnak, csak az ocsmány mázolmányok.
    Nem ismerted a Beamter nevét...jaj, de fiatalka vagy ! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a tűzfalfestmények nagyon jók, és dekoratívak. Ezek miatt szretk a bulinegyedben sétálni.

      Törlés
  3. A legtöbb falképet a neopaint.hu csoport készítette.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, különleges hangulata van egy-egy képnek, régi kor emléke, mint ahogy a tűzfalak is.

      Törlés