2019. július 7., vasárnap

Ismétlések.


Az élet úgy hozta, hogy az utóbbi két hetet mi az ismétléseknek szenteltük. Már ismert helyszínekre, és a már részemről bemutatott Lehrpfadokhoz (Lehrpfad=német nemzetiségi tanösvény) vezetett az utunk. A Fekedi tanösvényhez német pedagógusok látogattak, hogy megismerjék ezt a kicsiny, de csodaszép falut. Éppen a Stifolderfest napján érkeztek, így láthatták a lovas felvonulást is.







A Csolnoki Lehrpfadhoz az ELTE nyári egyetemének szervezésében – nagyrészt külföldről jött diákok -, leendő, vagy már gyakorló némettanárok jöttek. Én szokás szerint fényképeztem. A Csolnoki tanösvény után otthon még elkészítettem a szokásos pite tészta alapú süteményem. A Csolnoki Lehrpfad hatása ennél a süteménynél is érvényesült, és az utolsó réteg rácsai helyett most a stelázsi csíkokra emlékeztetőn készítettem a díszítést. Aki kedvet kapna hozzá, itt írtam meg az elkészítést részletesen: https://multmento.blog.hu/2013/12/14/almas_pite_zabpehelyhes_tesztaval. Most alma helyett sárgabarackot használtam tölteléknek.  










2 megjegyzés:

  1. Hogy neked micsoda ötleteid vannak ! :-)
    Kajszival is finom lehetett a süti ! Kár, hogy csak virtuálisan élvezhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fogyasztó családtagoknak nem tűnt fel elsőre a díszítés ötletessége. Szólnom kellett... :-)

      Törlés