2019. július 21., vasárnap

Apai kötelezettség



Hétvégenként élnék a saját hobbimnak, de az élet és a család nem minden hétvégén engedi azt. Ezen a héten, már le is tettem arról, hogy posztot írjak. Szombaton lányom megkért, hogy vigyem ki Piliscsévre, mert fotóznia kell fehér lovat fehér szúnyoghálóval a fején. Gondoltam nem fogok ott unatkozni, amíg lányom végez, ezért előszedtem a fényképezőgépem és készítettem néhány fényképet én is. Olyan bagatellek lettek, de a fotóművész apukájától ne várjatok művészi ló képeket.














3 megjegyzés:

  1. Miután kiderítettem, hogy mi az az izé a lovak fején, most azt kérdezem, miért nincs mindegyik fején ? Vagy miért van "egyesek" fején ? (A lovak közt is érvényesül, hogy akinek a gazdájának pénze van, annak van ilyen izéje ? A szegénynek meg nincs ? Micsoda igazságtalanság....Hát lónak lenni se jó.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi vittük a ló fejére az izét, és csak a fotó kedvéért került rá. Egészen jól viselte a ló, bár nem fodadott szót, és nem úgy fordult, ahogy a fotós azt megkívánta. Valóban nem olcsó egy ilyen rovarvédő háló a lóra, ezért nem is minden lótulajdonos engedheti meg. Ugyanakkor - a tulajdonossal megbeszélve -, ha állandóan mindegyiken lenne, akkor meg letépnék egymásról. Előzőek miatt nem is szokták állandó viseletként lovakon használni.

      Törlés
    2. Hogy miket tud meg itt nálad az ember ! :-)
      Sose hallottam ilyesmiről.

      Törlés