2019. július 14., vasárnap

Kertem tele virággal.


Kimegyek a kertembe locsolni. – szoktam mondani feleségemnek reggel és este szinte minden júniusi nap. A kert itt valójában a lakáshoz vezető függőfolyosó, de a városi embernek ez már kert. Az idei évben jó későn kezdtem a kertészkedést. Csaltam is egy csöppet. Máskor áprilisban szoktam virágot vetni, hogy májusban palántázhassak a kertemben. Most ez a tavaszi munka elmaradt, és helyette egy kertészetben vásároltam május végén palántákat. 
A kertészetben minden palántára rákérdeztem, hogy bírja-e a tűző napot?  
Ezek kimondottan azt szeretik. – válaszolták az eladók. A többség valóban bírta a júniusi kánikulát. A paprikavirágok viszont nem bokrosodtak, mint ahogy ígérték, és új virágokat sem hoztak. Azért így is díszítenek, és takarják a szomszédban folyó építkezés látványát.  



6 megjegyzés:

  1. De szééééééép ! Büszke lehetsz erre a picurka birodalomra !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem. Ha hétvégén a szomszédra bízom, egy kicsit visszaesnek,de így is szépek.

      Törlés
  2. Ez kis kert is mutatja, aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a virágot, de ez a virág oldaláról már nem mindig látszik. A benti virágok között legalább is ezt érzem. :-)

      Törlés
  3. Az én párom az idén "vadult" meg, átvette tőlem a 14 nagy cserép leander gondozását :D egész jól megy neki, szóval csak azt akartam ebből kihozni, azért a férfiakban is van szeretet a virágok iránt :))

    VálaszTörlés
  4. Nálunk a virágok mindig rám és a lányaimra maradtak. Sokat próbálkoztunk a jó fajták kiválasztásával.

    VálaszTörlés