2022. május 2., hétfő

Egy ötletem megvalósulása

Évekkel ezelőtt a Fekedi Tanösvény ötödik állomásának elkészültekor felmerült, hogy az ottani tájház melléképületei egyikében egy klumpakészítést bemutató kiállítás létesüljön. Az ötletből ugyan gyorsan lett ígéret, de több évet kellett várni, míg a kiállítás megvalósult. A kiállítás átadása volt április utolsó napján. Nehéz erről a kiállításról írni, hisz nemcsak ötletadója, de a berendezéshez tárgyakat adtam, helyreállítottam, és faragtam is klumpát. Most egy kis szubjektív fotósorozatot hoztam a kiállítás megnyitójáról.
























4 megjegyzés:

  1. Örömmel olvastam, talán a nyáron el is jutok ide, hogy megnézzem.
    De ! Kedves kigondoló-alkotó-létrehozó - vagy minek nevezzelek - te egyetlen képen se szerepelsz (ha jól látom)....csak remélni tudom, hogy legalább szóban megköszönték....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamat nem fényképeztem, ezért nem szereplek. Alkotásom, azért szerepel a képen, és szülőfalum téglái. A téglákon nagyon meg is lepődtem, hogy miért éppen ezekből készült - Bakóca Fekedtől 65 km-re van-,a tájház udvarának járdája. Nevem is említésre került, sőt emlékbe ajándékot is kaptam...

      Törlés