2022. május 12., csütörtök

Ott álltam, és elgondolkodtam.

Az Andrássy úton reggel mentem munkahelyem felé. A volt balettintézet felállványozva, és a mellette levő keresztutcák részben, vagy teljesen lezárva az autóforgalom elől. A gyalogosátjárókon a közlekedési lámpa működik. Piros volt éppen, ezért megálltam, és lenéztem. Az első zebracsíkon három felirat. Az első nagybetűs ajánlás, LÉLEKKEL, ISMERETKKEL – SEGÍTHETSZ MÁSOKON, MÁSOKKAL …., tulajdonképpen reklám, hogy utaljuk át az Evangélikus Egyháznak egy százalékunkat.  A másik kettő idézet, Luthertól és Jézustól származik. Az idézetekkel és a kéréssel nincs problémám. Csak azt nem értem, miért az aszfaltra – ami állandóan koszos, poros, sáros -, kellett tenni.






4 megjegyzés:

  1. mert a gyalogosátjárókon a zöld lámpára várva, lenézünk, ha írást látunk, míg a falon lévőket már unalomból sem olvasgatjuk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van benne logika, de épp ennél a zebránál még piros jelzésnél sincs értelme megállni, hisz nincs autóforgalom.

      Törlés
  2. Hmm... Valóban elgondolkodtató... Mindenesetre érdekes és az, hogy Te írtál róla, azt mutatja, hogy észrevetted. Talán így van vele más is... Szokatlan megoldás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában divat lett, hogy az egyházak hirdetnek feltűnő helyeken és eszközökkel. Majd lehet ezekről is írok. Az Evangélikusok, viszont nem voltak soha feltűnően hirdetők, valószínűleg a történelmük miatt is. Itt nem tudtam nem észrevenni- talán ezért is írtam róla -, hogy 20 méteren belül négy zebracsíkot is reklámfelületté alakítottak....

      Törlés