2022. május 16., hétfő

A személyes tér hiánya

Nemrég kaptame egy levelet, melyben arról írnak, hogy a társadalomban sok embernél probléma a „személyes tér hiánya”, ami mentális és akár tüneti betegségekhez is vezet. Ezt én is érzem magamon, hogy az utóbbi időszakban ez a hiány nálam is jelentkezik. Ennek tulajdonítom, hogy csökkentek a blogposztok, de valószínűleg emiatt kaptam el a COVID-ot is március végén három védőoltás után. A családban én voltam a leg óvatosabb, Home Office-ban dolgoztam, és az utcán is maszkot hordtam, amikor más rajtam kívül szinte senki. Szerencsésnek mondhatom magam, mert a pozitív teszt mellett gyorsan elmúlt és enyhe tünetekkel vészeltem át a betegségem. A karantén lejárta után aztán gyorsan elmentem kertészeti árudába, és kialakítottam magamnak a virágos kis személyes termet a lakásunk erkélyén. Ezt a néhány képet készítettem kedvenc virágjaimról, melyek napközben társaim a pihenőidőben.










6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a kerted ! Én úgy gondolom, hogy kis helyen is lehet "kertecskét" csinálni - hiszen én se sokkal nagyobb területen "gazdálkodom". A lényeg a virágok szeretete !!!
    (Bár azért neked lenne még hely, ahová menekülhetnél...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Valóban, lenne még elvonulásra helyem. De már az a elvonulós hely sem a régi. A kis menedékházam inkább raktár, az ottani kert valóban gyönyörű. Az oda- és visszavezető út, ami megspórolható egy ilyen két lépésre található kis kerttel....

      Törlés
  2. Nagyon szépek a virágaid! Egy ilyen "elvonulós helyen" igazán kellemesen lehet tölteni az időt és közben meg lehet figyelni a madarak viselkedését is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet, a virágok nevében is. Jól viselkednek a virágok, fotogének, és hagyják magukat lekattintani. A madarakat is szívesen figyelem, mostanában egy varjú csapat jár ide. Ezek veszekedősek, és igen ,mozgékonyak. Nem lehet őket fotózni :-)

      Törlés