2022. július 10., vasárnap

Szinte hihetetlen.

Lassan két hónapja, hogy a blogom hibernált állapotba került. Jártam én ide, hogy megnézzem, hogy blogger barátaim milyen új posztokkal gazdagították az olvasnivalóimat. Én azért gyűjtöttem a témákat, képeket, és élményeket, hogy legyen mit írnom, ha az írási kedvem visszatér.

Hogy a jövőben lesz-e sok bejegyzés, azt nem tudom megígérni. Mindenesetre most egy kis nyári bolhapiaci szerzeményemet bemutatom. Egy hosszú koktélkanalat néztem ki a pulton, melyet, szinte azonnal el tudtam volna képzelni, egy jéghideg limonádé készítéséhez. Aztán mellette volt ez a kis összecsukott valami, amelyről nem tudtam, hogy micsoda. Az eladó szerint egy régi öltözködési segédeszköz, mely egykor nélkülözhetetlen volt az öltözködésben, például a cipő felvételében. Ránézett a szandálos lábamra: Most még ugyan nem tudja használni, de majd ősszel nagy szüksége lesz rá.



Én meg szót fogadtam. Így most már van egy öltözködésben nélkülözhetetlen összecsukható gombkampóm. Utánanéztem, hogy hogyan is kell használni. Már csak megfelelő cipőt kell hozzá vennem. Az ingjeim begombolásához biztosan használni fogom. Íme, egy kis videó arról, hogyan is lehet használni:


4 megjegyzés:

  1. Megáll az ész - hogy te miket találsz...Ha nincs a videó, soha az életben nem találom ki, mi ez...Na de hogy képesek voltak ilyen idétlen cipőket készíteni anno.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig kellett nekem is keresni, míg megtaláltam hogyan is használták. Főleg női blúzokon használnak ma is olyan kis gombokat, amit csak úgy kézzel igen nehéz begombolni. Ezután, ha a feleségem estélyi ruháját kell begombolni, most már könnyűszerrel fog menni...

      Törlés
  2. Olyan szép, hogy én is megvettem volna, még akkor is, ha semmi hasznát nem venném. Igazán megértelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is inkább esztétikai szépségnek vettem meg. Ugyanakkor megfogadtam, hogy csak olyan bolhapiaci apróságokat veszek, amelyeket használok is. Ezért ezt mindenképpen legalább ki fogom próbálni.

      Törlés