2022. július 17., vasárnap

Egy ebédem története

Régebben – mint vasárnap szoktam -, a bolhapiacon egy réges-régi konyhai segédeszközről beszélgettünk. Egy hullámos lemez, egy ráforrasztott fogóval. Az egyik érdeklődő szerint hiányos, mert ez biztos, egy hullámos reszelő része, és az egyik fele hiányzik. Szerintem, és az eladó szerint is ez így egyben volt használható. Abban viszont - hogy mit vágtak egykor vele -, nem tudtunk megegyezni. Elképzelhető, hogy tésztát, hogy cakkos legyen a széle. El tudnám képzelni a barátfülét ilyen széllel. Zöldségeket is ilyennel szeletelni, hogy sütéskor több pirított széle legyen. A kísérletező kedvem, és a múlt e rejtélyes eszközének megmentése miatt megvettem. Az első adandó alkalommal cukkinit szeleteltem vele, majd megsütöttem. Végül köretként tálaltam a pirított csirkemell darabok mellé, egy kis hosszában szeletelt uborkával és koktélparadicsommal.





4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Bevált a szeletelő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megszerettem a szeletelőt. Már krumplit, és sárgarépát is szeleteltem vele.:-)

      Törlés
  2. Az ötlet és a "termék" nagyon jó - nekem tetszik. Mindegy, hogy mire használták anno.....

    VálaszTörlés
  3. Biztos benne volt, hogy a vele készült végeredmény szép is legyen. Így nemcsak egészséges, de szép ételt is ettem.

    VálaszTörlés