2022. április 22., péntek

A Király utca, amelyik csak rosszabb lesz.

Amikor legutóbb a Király utcában sétáltam, megkerestem a „Zöld Térkép” című installációt. Sajnos már csak a helyét találtam, ahol most a Zöld Térkép helyén egy facsemete próbál egy kis zöldet teremteni.


Kettőezertizenötben írtam: „A kirakott pad mellett pedig megtekinthető a két évvel ezelőtti Depó betonworkshop egyik díjnyertes alkotása „ZÖLD TÉRKÉP” Budapest betonból, és a zöld parkjai gyeppel jelölve… ZÖLD TÉRKÉP (Király utca 15.), Oszetzky Dorina, Kőműves Márton, Salgó Eszter, Weichinger Sára, 2013 | készült a Depó betonworkshopon





Szomorú lettem, mert sajnos az elmúlt hét évben csak rosszabb lett az utca, koszosabb, szemetesebb. A kis park és játszótér még tartja magát, bár nem tudom meddig.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon rég jártam arra... Tényleg nem lett szebb, kár érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sokszor rövidebb lenne a Király utcán menni, de inkább kerülöm, mert a járda balesetveszélyes is, és már az üzletek egy része is bezárt.

      Törlés
  2. Nem értem és nem értem és nem értem. Boldogabb lesz attól valaki, hogy bizonyos dolgokat tönkretesz, elront, megsemmisít ? MIÉRT csinálják ezt egyes emberek ? Pótcselekvés ? Ha igen, akkor elég szomorú - mert "tetszenének forradalmat csinálni" ha ennyire elégedetlenek a világgal és a....helyett a fákon, épületeken, művészeti alkotásokon töltik ki tehetetlen dühüket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban elszomorító. Ennek a betonból készített installációnak mondanivalója volt. Egyre inkább szeretném elhagyni ezt a várost, és egy élhetőbb helyen élni.

      Törlés