2022. április 16., szombat

Hosszú hallgatás után.

Régóta nem írtam ide. Mentségemre elmondhatom, hogy annyi mindent csináltam, írtam máshova, hogy itt elmaradtak az új érdekes posztok. Hogyha már éppen Húsvétkor lett időm írni, hoztam egy érdekes Húsvéti üdvözlő lapot. Találtam a bolhapiacon 1908-ból. Azért vettem meg, mert Pécsre küldték, és még a Német nevét Fünfkirchent használták. Az utca nevét ugyanakkor magyarul írták "Indóház". Jó volna tudni honnan küldték, elvileg rajta van a képes oldalon, de nem tudom kiolvasni a dátum előtt. Nem küldhették messziről, mert a másik oldalon látszik, hogy 1908.április 15-én adták fel, és Pécsre (itt már magyarul pecsételték rá) április 16-án érkezett. Nem sikerült ugyan megfejteni, hogy ki és honnét írta, de gondolom majd előbb-utóbb az is kiderül.

Addig is Kellemes Húsvéti Ünnepeket, minden ide látogató Barátomnak, és Olvasómnak!





 

4 megjegyzés:

  1. Áldott húsvétot kívánok neked és a családodnak!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és kívánok neked a családod körében nagyon kellemes, szép húsvéti ünnepet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen. Az Idei év az első Húsvétunk "családi kör"-mentes. Illetve, ha pontosan akarok fogalmazni, most a 500km sugarú körben ünneplünk. Kicsit szokatlan így, de a technika már mindenre képes :-)

      Törlés