2022. április 18., hétfő

Szentmise helyetti gondolkodó séta.

Húsvét Hétfő, vidám, jókedvű családi ünnepnek van nálam elkönyvelve. Eddig így is teltek ezek az ünnepnapok. Az idei évben aztán máshogy lett. A gyerekeink magunkra hagytak, így aztán kettőnknek kellett valami jó megoldást találni. Feleségem misére szeretett volna menni, én meg egy tavaszi sétára vágytam. Végül mindketten megkaptuk, amire vágytunk. Elkísértem a feleségem a templomhoz, és egyedül tettem egy sétát a budapesti gettó hajdani területén. Fényképeztem, és közben gondolkodtam jelenről, múltról, és jövőről. A séta végén aztán megérkeztem a templomhoz, ahonnét elindultam. Közben milyen gondolatok kavarogtak a fejemben? Talán elárulják a képek.



















5 megjegyzés:

  1. Azok a gondolatok nem lehettek vidámak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vidám gondolataim valóban nem voltak, de azért a jövőre vonatkozóan, még biztosan lesznek majd vidámságra is okot adó történeteim...

      Törlés
    2. Egészen biztos vagyok benne! :)

      Törlés
  2. Én örülök, hogy ezt a sétát választottad. Kell néha gondolkodni ilyesmiken - még ha nem is vidámak ezek a gondolatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobb lett volna a természetben sétálni, és gondolkozni. Azért az épített városi környezet is jobb volt, mint a templombelső...

      Törlés