2021. október 3., vasárnap

Kerek évforduló

Feleségem nem szereti a kerek évfordulókat ünnepelni. Már a negyedik X-en sem engedte, hogy egy nagy családi ünneplésen legyen megünnepelve. Húsz év óta a helyzet nem javult. Nekem a barátok mondogatták, hogy a kerek évforduló legyen tisztességesen megünnepelve. Addig-addig terveztem, szervezkedtem, míg ki nem alakult egy ünnepi nap. Feleségemnek szerencsére a születésnapján nem volt semmi munkahelyi kötelezettsége, ezért én is szabadságot vettem ki, és egy Észak Magyarországi egynapos autós kirándulásra vittem. Ezen a napon készültek az alábbi képek.














6 megjegyzés:

  1. Az élmény adása a legnagyobb ajándék. Többet ér minden tárgynál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kirándulós élménygazdag túrát szerveztem. Ugyna nem volt sok a km, de igen sokat kellett autóban tölteni a Mátrai kanyargós utakon. Végül megérte.

      Törlés
  2. Bizony nagyon szép helyeken jártatok, nagyon jó ajándék! Apukám arrafelé nőtt fel és én is töltöttem ott kb. másfél évet. A Hámori tó, Lillafüred és az odavezető út..., csodaszép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az időjárás is kegyes volt hozzánk ezen a napon. Eredetileg az Anna barlangot terveztem megtekinteni, de csak óránként indul ilyenkor ősszel vezetés, és 10 perccel lekéstük. Azért így is jó volt, mert szép volt a park, és a Tó környéke.

      Törlés
  3. Hú, az a kígyók-ként tekergő gyökeres fa ! Micsoda kép !
    Remélem a fáradság ellenére azért tetszett a meglepetés ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a gyökeres fa nagyon megkapott. Jól sikerült a meglepetés túra. Az állomásokat csak én tudtam. M. csak induláskor kapta kézbe a éppen következő hely címét, és egy rövid leírást róla, hogy hova megyünk. A végén még egy meglepetés találkozó is volt Budapesten. Arról majd legközelebb írok.

      Törlés