2021. október 21., csütörtök

Az otthoni munkavégzés apró örömei.

Nehéz ügy ez a Home Office. A munkaidő nagyon sokszor tart estig, emiatt aztán a blogbejegyzések is elmaradnak. A számítógépes munkavégzésnek törvényi szabályozása szerint a számítógép mellől fel kell állni. Ezt szerencsére itthon is megteszem. Ma is felálltam, és a tegnapról maradt tócsnit mikróztam, és állítottam össze az ebédet a maradék salátával és joghurtos öntettel. Amikor az étkezőasztalhoz mentem a fényképezőgépet láttam meg. Vajon fel van töltve az akkumulátora? – gondolkoztam el. Ellenőrzésként bekapcsoltam, és lefényképeztem az ebédem.  Fel kell tölteni az akkukat, mert a lemerülés határán van. – állapítottam meg, de azért még lefényképeztem az ebédem. Később kávészünetet is tartottam, és terveztem a jövő heti szabadság vidéki túráját. A tervezéshez a régóta nem használt töltőtollamat is elővettem. Nagyon élveztem a töltőtollal való írást, azért ez sokkal jobb a kéznek, mint a billentyűket nyomogatni. Az igaz, hogy a szépírásomra biztos nem kapnék már ötös osztályzatot, de majd csak javul ez is.




4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki az az ebéd! :)
    A cicó is aranyos és a holland klumpa, meg a faragó legényke - egész jó kis társaság az ebéd mellé.
    A számítógép mögül időnként fel kell állni és a lakásban kell egy kicsit sétálni, nézelődni. A fotómasina akkuját remélem, feltöltötted, szükség lesz rá a következő túránál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már jól állok az előkészületekkel. Fotómasina tartalék akkuja is feltöltve. Még a diktafon régi felvételeit kell archiválnom, és új elemeket venni hozzá. A holland klumpát idei születésnapomra kaptam, nagy kedvencem lett. Egyenesen Delftből jött.

      Törlés
  2. Van sok tollam és ceruzám. Csak akkor használom őket, ha valamit beírok a naptáramba, vagy boltba menéskor listát írok. Már a billentyűhöz szokott a kezem. Sokat romlott az írásom.
    Kíváncsi vagyok, hogy milyen vidéki túrát tervezel legközelebb.Mindig vannak új és új ötleteid, és szép képeket is hozol a blogodba.Sokat tanulok tőled.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon elszoktam. A töltőtoll nekem mániám volt a COVID időszak előtt, csak azzal írtam alá minden munkahelyi szerződést és hivatalos papírt. Aztán a Home Oficce-ban csak elektronikusan géppel írhattunk alá. Most jól esett újra használni a töltőtollam. Majd biztos hozok a vidéki kirándulásról képeket. Járunk majd Bács-Kiskun, Tolna, Baranya, és Somogy megyékben is.

      Törlés