2024. április 27., szombat

Helyzetjelentés álmaim szigetéről.

Már két éve, hogy elkezdődött álmaim megvalósulása. Két éve még azt gondoltam, hogy miután megvan álmaim háza, és megmaradt felújításra a fél pénzem egy éven belül be is fogok költözni a házamba. A felújítás aztán megkezdődött, és a fél pénzem, csak a felújítás egy részének a megvalósítására lett elég. Aztán idén folytattuk. Már látom, hogy csak a gyerekdalban igaz, hogy megmarad a fél pénzem. Mint a képeken látható alakul a ház, de messze vagyunk még a beköltözéstől.







  

6 megjegyzés:

  1. Nem baj, ha lassan készül, de előbb-utóbb csak befejeződnek a munkák...a pénzedet meg - szerintem - csak szépen spórolgasd, lesz arra szükséged még !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem. A csodára nem várok, de egyszer azért jöhetne...

      Törlés
  2. Ez a tornác, ohh de szép, nagyon szeretem az ilyen hosszú tornácos házakat. Gondolatban mindig "berendezem" virágokkal, egy icipici asztallal, mellette székkel, ahol kávézni lehet 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tornác és a rajta levő virágállványokon éppen nyíló muskátlik miatt szerettem be ebbe a házba 2018-ban.

      Törlés
  3. Manapság sajnos gyorsan felfelé mennek az építési anyagok ára, így a felújítás egyre drágább. és csak azok járnak jobban, akik valamennyire maguk is értenek egy-egy felújítási fázishoz,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon emelkednek az árak. Én is arra várok, hogy végre ott tudjak lakni, és magam végezhessem a felújítást.

      Törlés