2023. április 30., vasárnap

Április végén

Hosszú hétvégével búcsúzik ez a hónap. Én itt Budapesten ülök egy padlásszobában. Hajnali öt óra óta ébren vagyok. Ez az időpont pontosan jó lenne a falusi birtokomon. Szívem szerint mennék is pirkadatkor kapálni a konyhakertet, és a ház körüli virágágyásokat. Most nem tehetem. Helyette kimegyek az erkélyre, és gyönyörködök a kilátásban. Látható, hogy a legszebb virágunk a snidling hagymánk. Nálunk most a hagymánk ér az égig.


A százszorszépünk is elér az égig, bár az első képen, inkább egy UFO-nak látszik, amelyik éppen landol. 





Itt Budapesten semmi érdekes, a természet teszi a dolgát.

 




A vidéki birtokon a mesterembereink lassan, de biztosan haladnak a felújítással. Küldik a képeket az éppen elkészült új ablaknyílásokról, és a betett ablakokról. A fényképekről az látszik, hogy még sokáig, csak innét a padlásszobából tudok reménykedni abban, hogy majd egyszer csak a vidéki levegőn is gyönyörködhetek a saját magam gondozta növényeim szépségében.

7 megjegyzés:

  1. Nem mondanám, hogy vigasztalóak a felújítás képei... Hány éved is van még a nyugdíjba-vonulásig : 5 ? 10 ?
    Csak elkészül addig.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még három évem van, de reményeim szerint az idei év Karácsonyát mát ott ünnepeljük....

      Törlés
  2. Még egy utolsó erőfeszítéssel felújíttattam a lakásomat jó pár évvel ezelőtt. Most már képtelen lennék rá.
    Elnézegetve a képeidet még van bőven mit tenni nálad is. Milyen gyakran mész oda személyesen is megnézni a munkálatokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyugdíj előtt úgy gondolom, hogy bel fog férni a felújítás. Persze most idén csak a lakótér fog felújításra kerülni. Ha a tervek szerint haladok, akkor szeptembertől már havi 2 hetet is ott tudok tölteni, és személyesen is részt tudok venni a felújításban.

      Törlés
  3. Megértem, hogy siettetnéd az építkezést, de itt Budapesten is szépségek vesznek körül. Tudom, a vidéki birtok lesz az igazi és haladnak is az építkezéssel, még úgy is, hogy Te nem vagy ott. Küldik a képeket szorgalmasan. Én biztatónak látom a helyzetet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a biztatást. Remélem úgy is alakul, ahogy elterveztem, és Évának is írtam válaszként.

      Törlés