2023. április 5., szerda

Keresgélés a konyhai eszközök között

 

Amikor bolhapiacra jutok, szeretek kutakodni a régi konyhai kiegészítő eszközök között. Találtam is kockacukor csipeszt, kekszcsipeszt, és mini habverőt, Ennek a csinos kis csipesznek nem a konyhai eszközök között lenne a helye. Erről az eladóval is értekeztünk. Megállapítottam, hogy ez egy műszerész csipesz lehet.

Ostya becenevű barátom - aki szabadidejében elektronikus kis kütyüket szokott javítani – születésnapjára ideális ajándéknak ígérkezett. Én meg is vettem. Aztán, amikor közeledett a születésnap a kis csipeszt felkészítettem az ajándéknak. Megtisztítottam, írtam hozzá kis használati utasítást, és az alkalomhoz illően becsomagoltam. A végeredményt barátom íróasztalára csempésztem, hogy amikor megérkezik, hozzá megtalálja.


A barátom megtalálta, és boldogan használja.

Ajánlás: Az ajándékozó kéri a leendő tulajdonosát, hogy viselje gondját a tárgynak. A tárgyat feltételezhetően kézműves módszerekkel készítették. A gyártó az ergonómiailag helyes kialakítás mellett Esztétikailag is tökéletes megjelenésre törekedett. A netes keresések szerint hasonló csipeszeket használnak ékszerészek is. Amennyiben elektronikai javításra már nincs piac, javasolt átképzés ékszerész munkakörre. Az ékszerész szakmához szinte megfizethetetlen és nélkülözhetetlen csipesz már megvan hozzá!

Megtalálás módja: Az eladó a konyhai segédeszközök között kínálta. Amikor kiemeltem, az eladó nem tudta, hogy milyen szerszámot árul. A feltételezésem szerint ez egy műszerész csipesz, mellyel az előző gazdája kis forrasztásoknál is használt. Erre utal a csipesz pofáinak acélos elszíneződései.

Származási hely: Antik Placc - Antik kincsek, design és luxustárgyakat, retro régiségek piaca. Budapest, Klauzál tér 11.

Figyelmeztetés: Ez egy precíziós csipesz elektronikus alkatrészek megfogására és megtartására. Kérjük a nem rendeltetés szerinti használat mellőzését. Az eszköz alkalmas okos eszközök javítására. Az ajándékozó nem ajánlja, hogy a tulajdonosánál okosabb eszköz javítására használják. 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves kísérő levélke az ajándékozottnak! Gondolom, örült is neki. Ötletes az ajándék is. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem emlékezetessé tenni a születésnapját, hisz nem tehette meg, hogy szabadságra megy. Nagyon örült neki az ünnepelt.

      Törlés
    2. Tényleg nagyon meglepett a meglepetés, köszönöm. 😀

      Törlés
    3. Örülök neki, hogy meglepett. Kivánok hozzá nagy tágas műhelyt.😀

      Törlés
  2. Kizárólag kisfeszültségű áramkörökhöz! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Árammentesen, akár nagyfeszültségű áramkörökhöz is használható :-)

      Törlés
  3. Rá nem jöttem volna egy év alatt se, hogy ez mi.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is vagyok igy egyes tárgyakkal. Nemrég jöttem rá egy svájci bicskámon levő esközkéről, hogy mire való. Évegig nem tudtam, aztán jött a felismerés, Majd hamarosan azt is megirom.

      Törlés