2021. május 8., szombat

Az éghez közel.

Budapesti lakásunkban azt szeretem legjobban, hogy mi élünk a társasház legtetején. Télen, ha sokat esik a hó, van mit lapátolni, ha reggel munkába indulunk. Ha esik az eső, akkor marad a kis lakásba való bezárkózás. Amennyiben jó idő van. Hurrá csak kiülünk a teraszra, és élvezzük az életet. Jó, azért az élet élvezésének vannak előfeltételei. Már egy hete alkalmanként csiszoltam, alapoztam, festettem az asztalt. Ma végre befejeztem. Íme, felújítva a terasz szabadtéri asztala.

Az áprilisi kertészkedésem eredménye az égig érő nefelejcs, és százszorszép.


4 megjegyzés:

  1. Szép az asztal, szépek a virágok! :) Jó nagy az a terasz, ott aztán igazán el lehet üldögélni, pihenni. A mi erkélyünkre épp kifér egy -két szék, a fotel már nem. Egy nagy létra és sok kis virágcserép, no meg egy gyík család lakik a sarokban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban szép, de megvan az ára. 25 éve van nekünk, és minden évben le kell kezelnem, hogy még sokáig kiszolgáljon bennünket. A mi teraszunkat éjszakánként egy menyét szokta látogatni :-)

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy mindig, akár a kertetekben, akár a budapesti lakásotokban. Mindig alkotsz valamit, gondolom, a család örömére is.
    Az én erkélyemre egy asztal és két szék fér ki. Fregolit is ki szoktam tenni, és a levegőn szárítom a ruhákat.Látom, hogy ti is szoktatok ott teregetni.
    Tetszenek a virágok. Jó kertész is vagy.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öröm kimenni a teraszra és gyönyörködni a virágokban. - kapom a dicséretet a családtól. Régebben még koktélparadicsom is termesztettem vödrökben a teraszon:-)

      Törlés