2019. április 24., szerda

Szezonnyitó a telken


Az utóbbi néhány évben a családi telek háttérbe szorult a sok egyéb munka miatt. A telken töltött szabadidőm, számomra a legkedvesebb időtöltés. Amikor lementem, akkor kigondoltam, hogy majd dokumentálom. A fényképezőgépem le is vittem, aztán lefényképeztem Őnagyságát, mármint a telken levő 200 éves pince-présház alapokra készült negyed százados nyaralónkat.


Szerencsére a szomszéd már lenyírta két telek közötti közös használatú utat. Azért így is maradt munkám. A fűnyíró is tette a dolgát, meg én is, akinek jól esett ez az irodai munkától merőben különböző elfoglaltság. Egyáltalán nem éreztem fárasztónak, hogy hat órán keresztül csak nyírtam a füvet. Miután az utolsó négyzetmétert is lenyírtam, és a fűnyírót is letakarítottam jöttem rá, hogy munka közben egyetlen fényképet sem készítettem. Pedig találkoztam én munka közben sok-sok szépséggel, melyekről akár fényképet is készíthettem volna. Találkoztam lábatlan gyíkkal, sok-sok méhecskével, sok-sok tücsökkel. A teleken sok tücsökjáratot is felfedeztem. Ha majd lent is alhatok, biztosan tücsökzenét is hallhatok. Olyan sok százszorszép van a fű között – egyes százszorszép szigeteket meg is hagytam -, hogy remélem a sok tücsök emiatt is szépséges muzsikát fog szolgáltatni. A májusi fehér orgonafánk már virágzott, így abból is hoztam Budapestre. Itthon aztán úgy éreztem, nem fáradtam el, csak feltöltődtem a vidéki levegőn.









4 megjegyzés:

  1. Szia, sok szépséget kívánok továbbra is, hogy örömed teljék a természetben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Köszönöm, hogy írtál. Külön köszönet, hogy a hogy az ajánló blogodra is gyorsan feltettél :)

      Törlés
  2. Mennyi szépség ! És az ember nem tud itt élni... Na, de majd eljön a nyugdíjas kor (hacsak nem emelik 90 évre a nyugdíjkorhatárt), s akkor talán több időt tudsz itt (is) tölteni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok-sok szépség, és mindez csak 1 órára Budapesttől. Egyre kevesebbet bírok ki itt, így jó volna minél előbb vidékinek lenni...

      Törlés