2018. október 3., szerda

Design késtartót készítettem


Az egyik lakberendezős blogon találtam Martin Robitsch tervezte késtartóra. Egyszerű és nagyszerű, mert a késed a fapálcikák közé könnyen bedughatod. Nem kell egy komplett késkészletet megvenned tartóval. A meglévő jó késeidet sem kell lecserélned. A praktikussága vitathatatlan, csak az ára ne lenne magas. Szerencsére könnyen elkészíthető. Hat éve megfogadtam, hogy ha tálálok egy nekem tetsző porcelán szögletes vázát, akkor megvalósítom. Idén szeptemberben aztán meglett a kis váza, és rá néhány napra a késtartó is.








4 megjegyzés:

  1. Hűűű, de ötletes! kár, hogy csak kevés fér bele, igaz ami sokszor használatos, annak elég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megnéztem a linket, az ára tényleg magas :D az ilyenre szoktam mondani, ha mellette lenne a pénz, akkor sem adnék ki érte annyit, de ez csak az én véleményem, még ha maradi is.
      Elmondanám, hogy a Te megoldásod sokkal szebb a mintás kis vázával...

      Törlés
    2. eredetileg én is nagyobb vázát akartam, de a kis váza szépsége megfogott. Most már, hogy használatban van kiderült, hogy nagyobb késeket nem is nagyon használunk, így a késes fiók használata nem túlzott. Örülök, hogy Neked is tetszik :-)

      Törlés
  2. Hogy Te miket találsz (ki) !!! Nagyon tetszik az ötlet. Én a főzőkanalakat tartom (eredetileg) a mosogató fém kis szárító kosarában és ott vannak a kések is - kézközelben.De ez a variáció nagyon tetszik, praktikus is.Akár még ajándék is lehet(ne).

    VálaszTörlés