2024. szeptember 8., vasárnap

Elgondolkodtató látogatás


A programjaink úgy hozták, hogy Pécsre kellett vinni a feleségem. Ha már Baranyában jártam, amíg a feleségemnek hivatalos programja volt, addig én meglátogattam Álmaim házát. Már nagyon kíváncsi voltam, hogyan is állunk. Az első képen a homlokzat. A két új ablak már a régi 99 évvel ezelőtti színben pompáznak. A gang bejárati ajtaja még vár arra, hogy az érett barnából kizöldüljön.

A második képen a teljes utcafontunk. A betonoszlop igencsak rontja az összképet.


Itt az egykori tisztaszobánk az alapozásra vár. Az első festésekor ilyen rózsacsokrok díszítették a falat.

Elmentem a telek végére a pincéhez. Ott minden úgy van, mint ahogy egy éve kitakarítottam.


 Közben azért látogató is járt, és hagyta ezt a rejtélyes nyomot. Én macskafejet is látok benne, de hogy mely állat volt a készítője arra én nagyon kíváncsi lennék.

2 megjegyzés:

  1. No, ha lassan is de azért alakul...A macskafejet én is látom, - sőt, akár egy egész macskát is - de hogy mi csinálta ??? Tán valami bogár-féle...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban. Bárki is alkotta a macskafej, a farok, és lábak is belegondolhatók. Az is lehet, hogy pincebogár,-ami valóban rák-. vagy százlábúra tippelnék.

      Törlés