2024. augusztus 26., hétfő

Kerítés Galéria

 

Ma a Bajza utcán – az Epreskert előtti kerítése előtt -, igyekeztem a munkahelyemre. A kerítés előtt végig gyalogolva, érdekes érzés volt a sok kiállított kép előtt elhaladni. Ezen a kerítés galérián agyalta, hogy mennyire jó lenne ezt felvenni videóra. Aztán, majdnem beértem a munkahelyemre, amikor rájöttem, hogy nincs velem a számítógépem. Így aztán majdnem a cél előtt visszafordultam. A hazaúton aztán gondoltam egyet, elővettem a kis tömör fényképezőgépem, amellyel videót is fel lehet venni. Így készült az alábbi kis néhány perces felvétel a kerítésen látható fotósorozatról.

Amikor a kisfilmem befejeztem, és megálltam, egyetlen képhez mentem vissza, hogy külön is lefényképezzem. Ez az. Engem leginkább ez fogott meg. A kiállításról itt lehet bővebben olvasni: https://punkt.hu/2024/07/26/a-korlatok-lebontasa-a-no-borders-award-szabadteri-kiallitasa-az-epreskertben/



2 megjegyzés:

  1. 1.Kár, hogy csak egy közeli képet mutatsz a sokból....2. Nem látható jól, ki/mi az a fiatalember akit várnak? Tán katona, vagy csak épp valahol messze van? (szerintem nem mindegy) A háttérben ugyanis látszik egy egyenruhás férfi képe is....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kép, aminél megálltam pontosan egy háborús kép. A telefonos hölgy éppen egy frontról kapott képet mutathat. Engem a Nő blúzának a hímzése ragadott meg. A képen tipikus Ukrán népviseletes blúzban látható a hölgy. Nekünk van itthon egy ugyanilyen színvilágú Babarci hímzett párnánk. ..

      Törlés