2024. augusztus 18., vasárnap

A hosszú hétvége második napján.

A sors úgy hozta, hogy idén ezeket a forró napokat Budapesten kell elviselnünk. Tulajdonképpen jól is van ez így. Jöttünk már fel Augusztus 20-án Budapestre a vidéki telkünkről. Időben elindultunk, és mégis az esti tűzijátékot a Budaörsi M7-M1 közös autópálya szakaszról tekintettük meg. Csak úgy eszembe jutott, amikor vasárnap a bolhapiacra mentem. Közben beugrottam Terézvárosunk közösségi kertjébe. Mit mondjak, jólesett megpihenni az árnyékot adó növényekkel körülvett padokon.







Hazafelé meg a szokásos kirakati galéria aktuális installációját néztem meg.






2 megjegyzés:

  1. Pillanatnyilag a legjobb megoldás -már ha megengedheti magának az ember - hogy sehová sem megy, max a fürdőszobai zuhanyzóig...Talán estefelé még egy parkban is elviselhető az idő - mert különben tényleg tragikus...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban, ha az ember városban él, otthon maradni a legjobb. Azért nem bántam meg, hogy kimozdultam a lakásból. Ügyeltem arra, hogy csak árnyékos oldalon mozogtam. Amikor Álmaim Házában voltam, ott a pince hűvöse volt a legjobb hely.

      Törlés