2024. július 15., hétfő

A börtön ablakába soha nem süt be a nap.

 


Ahogy a címben van, így énekeltük. Ez jutott eszembe, amikor az én ideiglenes cellám ablakából kinéztem. Vannak nap nélküliek is, de szerencsére az enyém nem ilyen. Ha kinézek kapirgáló baromfikat, vagy éppen kecskegidád látok. És amikor a gépen dolgoztam, egy poszméh is betévedt és kereste a kiutat. Én, amikor felálltam segíteni neki a kiútkeresésben makró üzemmódra állítottam. Biztosan más jobb képeket is tudott volna készíteni. Nekem, dokumentumnak jó. Lesz még mit csinálni az ablakfelújítással is.





4 megjegyzés:

  1. Kedvenc éneklős dalunk volt fiatal koromban ez a börtön ablakába. Volt, amikor a kocsiban hátul énekeltük hazafelé a lányokkal több más dallal együtt.
    Megtalálod az élményeket, és szereted képekben kifejezni, valahogy így vagyok én is, plusz a zene mindenhez kapcsolódik.
    Viszont a darázs nem stimmel, mert a poszméh egy aranyos szőrös gombóc, nagy kedvencem a kertben, tudom, hogy nem kell félni tőle, a darázstól pedig nagyon is.
    Itt a Poszméh, gyönyörködj benne:) https://agroforum.hu/assets/uploads/2017/07/poszmeh_0-1600x1600.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a pontositást, tényleg darázs. Szencsére nem csinált bajt, és hamar kitalált.
      A bötön ablakába, nálunk is nagy slágert volt. Hajdani épitőtáborok tábortüzeinél is énekeltük. Ezért is választottam ezt cimnek.

      Törlés
  2. Ne panaszkodj, ahol ennyi és csak ilyen állat van, az nem rossz munkahely ! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élveztem nagyon a munkahelyet, de aztán az internet hiány miatt nem tudtam folytatni a kis szines beszámolóimat.

      Törlés