2021. december 4., szombat

Az idő szorításában

Ígértem, hogy rendszeresen írok a blogomba. Aztán azt tapasztaltam, hogy dolgozom, mint előtte, de mégis kevesebb időm marad a blogra. Úgy látszik, a korom előrehaladottjával az idő rövidül. Visszaemlékezve, aztán nagyon sok mindent fel tudok sorolni, amelyeket elvégeztem, vagy közreműködtem az elkészülésében. Megint van használható autóm, rengeteg képet készítettem, az közelgő ünnepekre is beszereztem ajándékot. Tulajdonképpen nincs is panaszra okom. Még a hétvégi telkemre is lejutottam, pedig már téliesítettem. Aztán az élet úgy hozta, hogy a muskátlikat levittem telelni, és hoztam fel két polcot az otthon megnövekedett könyvállományunknak. Igazi őszi barnás képeket, egyhangú képeket nem akartam lőni, de aztán körülnéztem, és azt tapasztaltam, hogy néhány kis piros virág vagy alma meg tudja szépíteni ezt az őszi unalmat. Ezért születtek az alábbi képek.  







4 megjegyzés:

  1. Milyen igazad van, egy kis piros fel tudja dobni a szürkeséget, a barnaságot.Én így vagyok a sárga színnel is.
    A hétvégi telked sok örömöt okozhat, legalábbis mindig így írsz róla.
    Már az ajándékokat is beszerezted, nagyon ügyes vagy.
    A 3. almás képed a tetővel tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben az évben most az utolsó, bár szívem szerint mennék még egy kicsit barkácsolni és begyújtani ott az öntöttvas kályhába. Az meghitté tudja tenni az ott tartózkodást. A 2. almás után gondolkodóba estem, hogy még egyet betegyek-e. Aztán nálam is a 3. tetszett jobban.

      Törlés
  2. Egyetértek Évával, szinte nincs is mit hozzátenni. :)
    Szerintem ne okozzon gondot, hogy mikor írsz a blogodba, mert ide az írás akkor jó, amikor kedved van hozzá, amikor jólesik. Sok más hasznosat intéztél és látod, eljutottál ide is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a hozzászólást. Gondolatban sokat gondolok a blogra, hogy írni kellene. Van egy jegyzetfájlom, ahova poszt ötleteket írok. Nagyon sok ötletből nem lett poszt. Úgy gondolom szót fogadok Neked és emiatt nem búslakodom :-) amelyikben

      Törlés