2021. december 28., kedd

Ajándék mások kidobott ócskaságából

Három év után végre újra együtt volt a CSALÁD Karácsonykor. Bár Virtuálisan előző évben is volt közös ajándékozás, de azért egy fedél alatt a Karácsonyfa körül az egészen más.


Volt nagy ajándékozás, most csak 2 ajándékról szeretnék írni. Az egyiket én találtam a bolhapiacon. Egy katonaláda féle, melyet az eladója csak egy kicsit megtisztított és politúrozott. Most feleségemnek adtam át, hogy az egyre szaporodó német feliratos textilgyűjteményünk egyik tárolóhelye legyen. Nagy csodálkozás volt, hogy én eddig hol rejtettem el, ezt a nagy ajándékot, hogy Ő nem vette észre. A másikat Görögországból hozták a kisebbik lányomék. Egy görög művész alkotása, aki hajnalonként a tengerpartot járja, és partra vetődött uszadékfákat gyűjt össze. Így ilyen hulladékfára festette a reggel felkelő napban tengeren ringatózó vitorlásokat. A fadarab talán egy tengerész ládájának egyik léce lehetett hajdanán, a szegek rozsdafoltjai most is látszanak a deszka szélein. Ezután majd az íróasztalom fölött kap helyet, hogy a munkában inspiráljon.



4 megjegyzés:

  1. Olvasgatva a blogokat, úgy látom, végre mindenki, aki csak tehette, családi körben ünnepelt. :)
    Szép ajándékok, lehet találgatni a történetüket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére idén összejött a családi kör. Aztán egy közös fotó is készült a Karácsonyfával, de nem látszott jata pont a fa. Nagy derültséget váltott ki :-) Így meg kellett ismételni.

      Törlés
  2. Bizony, a karácsony egyedül nem jó és ha egy "szünet" után újra együtt lehetünk, az szinte dupla öröm... Tetszik nekem a hajóroncs újra-hasznosítása. Bár csak egyre több ilyesfélén gondolkodna az emberiség !
    (t.i.újrahasznosítás...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Karácsonyfánk alatt egy másik újrahasznosítás aratta a legnagyobb sikert. A vásárolt antikvár könyv mellé egy újrahasznosított könyvjelzőt kaptam ajándékba. Ebben a készíttető szerint virágmag van a papírrostok között. Amennyiben megunjuk, csak a virágoskertbe kell elültetni, és locsolni. A lányom ennek az ajándéknak örült legjobban. Már látom is, hogy jövő tavasszal szorgalmasan fogja locsolni a kertben, hogy megtudja, milyen virágot hoz :-)

      Törlés