2021. június 20., vasárnap

Ami sok, az sok…

Ebben a nagy hőségben nem tudom a terveimet teljesíteni. Holott régen megfogadtam, hogy a héten minden „SZ”-el kezdődő napon megjelentetek egy posztot. Ez egy jó darabig ment is, de jöttek a rosszabb időszakok. Volt, hogy kihagytam néhány hetet, de hetente átlag egy poszt azért kijött. Most, hogy újra utazgatunk, a fotók is gyűlnek, és még érdekességeket is találok.

Múlt délután például kimentem a teraszra, és egy rozsdafarkú párt láttam a szomszéd háztetőn. Rengeteget repültek ide-oda, csiviteltek nagyon szorgalmasan. Folyamatosan tollpihéket hordtak a csőrükben és eltűntek a lichthofban. A licthofba kukkantva meg is találtam azt a kis szellőzőablakot, melyen közlekedtek a rozsdafarkújaink. Mindez csak három méterre történt tőlem. Aztán bementem a fényképezőgépemért, hogy most majd a rozsdafarkúakról készítek sorozatot. Aztán. Visszajöttem a megfigyelő helyemre és vártam, vártam, de hiába. Így aztán itt van egy kép a mi lichthofunk téglafaláról, benne a madárközlekedő ablakkal.



2 megjegyzés:

  1. Én is sokszor jártam így, hogy a fotó alanya eltűnt mire a gépet előkotortam a tokjából.
    Nagyon jópofa megoldást találtál, jót somolyogtam rajta! :))
    Ez a meleg szörnyű, csak a túlélésre összpontosítok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezekkel a madarakkal mindig megjárom. A következő alkalommal egy galamb miatt mentem ki, amelyik közel volt hozzám. Aztán mire lefényképeztem már az udavar fáján volt jó messze, hogy csak egy pötty legyen a képen :-) Én sem virgonckodom ebben a hőségben, de majd csak jönnek jobb idők.

      Törlés