2020. július 15., szerda

Az esküvői évforduló utáni hetem.


Ha már az esküvői évfordulónkról írtam, meg kell említenem, hogy az eredeti terveim szerint az évforduló utáni hetet együtt egy wellness szállodában töltöttük volna. A vírus, és feleségem munkája ezt nem engedte meg. Így maradt, hogy egyedül mentem egy hétre pihenni, és nem szállodába, hanem a saját hétvégi telkünkre.

Az elutazásom előtti hétvégére esett az évforduló. A korábban bemutatott vicces bécsi porcelán mellé, egy vicces feliratú kávéscsészét is találtam. Frau ärgere deinen mann nicht, - lefordítva a feleség nem bosszantja a férjét. Ebben a kis csészében szolgáltam fel az évforduló napján a reggeli kávét. Volt is nagy sikere.

Aztán másnap útra is keltem, hogy a hétvégi házunkat és a telket rendbe tegyem. Reggel rögtön a teraszra kitettem apám egykori padját. Ez volt a pihenő helyem napközben, ha elfáradtam.

A padról ezt az ablakot láttam. Ez a kép még az első nap készült, amikor nem történt meg az ablak pókháló mentesítése.
Az összes kerti szerszámot kivittem, tisztítottam, ha kellett rozsdátlanítottam. A végén még egy tároló polcos állványzatot is készíttetem részükre, hogy minél kisebb helyet vegyenek el a hasznos beltérből.
Az étkezőnk és a pince lejárónk. Ezek körben még az eredeti 150 éves falak a párkányig.
A padlásszoba ablakában a reggeli kávém. Az első nap reggelén egy madárka szállott az ablak külső párkányára, és benézett megtekinteni a kávémat, és lakhelyemet. Mire elővettem a gépem már ott se volt.
Napközben, többször megfigyeltem a villanydróton üldögélve.

Itt már az utolsó napom reggelén a telek előtti útról a kilátás. Ekkor mentem fel Budapestre a családért, hogy következő nap egy családi eseményen együtt legyünk újra a telken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése