2020. június 7., vasárnap

Cseresznyét szüreteltem.


Legutóbb mikor a telken voltam, láttam, hogy bőven van éretlen cseresznye a fán. Pünkösd hétvégéjén nagy reményekkel útra is keltem, hogy most már a sok érett cseresznyéből több vödörnyit fogok Budapestre felhozni.


Amikor a cseresznyefa közelébe értem, igen nagy seregélyricsajt hallottam. A képen is látszik, hogy nem nagyon piroslik a cseresznye, és az alsó ágak is magasan vannak.

Sebaj, a bicskám mindig nálam van. Találtam is a közeli bozótosban ághúzónak való botot. Itt bevetésre készen.


Mindösszesen ennyit sikerült szednem.
 Azért, ha sok cseresznyét nem is vittem föl Pestre, mégis csak érdemes volt lejönnöm.
Édesanyám rózsabokrán ezek a virágok vártak.

2 megjegyzés:

  1. Kérdés: nem érted el a cseresznyés ágakat, vagy lezabálták a seregélyek és csak azért maradt ennyi ?
    A rózsák tényleg szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A seregélyek lezabaláták még az elérhető ágakról is. Mindegyik leszedett csersznye ragadós volt a mellette lecsipegetett kifröccsenő cseresznyelétől. Ilyen későn még nem mentem. Eddig mindig csak felülről szedték a seregélyek, és az alsó ágakról vígan szedtem 2 vödörrel.

      Törlés