2024. január 21., vasárnap

Ingyenes művészeti kiállításon voltam

Vasárnap szokás szerint bolhapiacon jártam. Szeretek ott lenni, mert mindig látok érdekes tárgyakat, és mindig tanul az ember. Bolhapiacom már hónapok óta nem vásároltam. Jól van ez így, mert ez a megtakarítás is kell a házfelújításra. Aztán hazafelé megálltam a kedvenc régiségboltom kirakatánál. Megállapítottam, hogy a hónapok óta kirakatban levő kékkel festett nagyméretű Miskakancsó eltűnt. Ez sem fog szolgálni álmaim házavatóján!

A Lövölde téren - ahol most is hideg volt -, meg kellett állnom ennél a kirakatnál:

Nem egy hétköznapi kirakat. Itt a járókelők részére egy művészeti installáció tekinthető meg. Csináltam néhány képet is.








2 megjegyzés:

  1. Háááááááááááááááát.....most mit mondjak erre ?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kérdés? A képeket utólag visszanézve nekem is semmitmondó...Ott a kirakat előtt a művészek sorait olvasva, és elgondolkodva megfogott.

      Törlés