2019. február 3., vasárnap

Mi kerüljön a vésőkészlet dobozának tetejére?


Nagyon készülök már a nyárra, főleg arra, hogy a faműves tábor foglalkozásaihoz szerszám és ötlet legyen. A faművesség egyik bemutató része a fametszés lesz. A fametszéshez vannak szerszámaim, de a kisebb gyerekekkel jobb, ha fametszés helyett linóleum metszést csinálunk. Így aztán össze is szedtem egy dobozra való vésőkészletet. A francia gesztenyés bonbon doboza már legalább egy évtizede várt arra, hogy hasznosítsam. A doboz tetejét nagyon üresnek találtam, és gondoltam legalább belülre jelzem, hogy ez az enyém.  


Kézenfekvő volt, hogy egy malmot rajzoljak rá. A malom köré, pedig szerkesztettem egy malomjáték táblát is. Így most kiélhetem pirográf mániám is. Családtagjaim meg is jelentek nálam, hogy füstszagot éreznek. Eddig jutottam el. Még félkész a malmom, de semmi baj. Ha, eljön a tavasz befejezem és játékkorongokat is készítek hozzá. Aztán lehet majd a teaházamban a malomjátékot játszani. Remélem a leendő vendégeimnek ez jobban fog tetszeni, mint az okos telefonon levő játékok.

4 megjegyzés:

  1. Pompás kis szerszámgyűjteményt hoztál össze. Kíváncsi vagyok a nyári tábor tapasztalataira !remélem a gyerekek élvezni fogják a nem hétköznapi játékot !

    VálaszTörlés
  2. Nagy része már 35 éve megvan. A kisebb részét mostanában gyűjtöttem hozzá, hogy a gyerekek kezébe jó szerszámokat tudjak adni. Remélam, hogy az tervem megvalósul, és a mai gyereke is szeretni fogják, ezeket a régi játékokat.

    VálaszTörlés
  3. Erről most eszembe jutott, hogy mennyire szerettem gyerekkoromban malmozni, s ha én győztem, kárörvendően vigyorogtam a Bátyám bosszankodásán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szerettem nagyon a malomjátékot. A másik kedvencem az amőba volt. Gondolkodom azon, hogy pirográffal azt is megvalósítsam.

      Törlés