2019. február 14., csütörtök

Csak természetesen!

Valójában ez is lehetne a leendő teaházamhoz készült tartozékokról. Úgy gondolom, hogy a „Vén Hársfához” címzett teaházban az asztali mécses tartóknak is csak természetes anyagokból kell készülnie. A telken nagyra nőtt mogyoróbokrot ritkítani kellett, akkor tettem félre ezt a faág elágazást. Már akkor az volt a cél, hogy asztaldísz legyen belőle. Nem kell hozzá sok minden, egy fafúró, meg egy kis kés, amellyel a kéregből éppen annyit, és úgy kell kivágni, hogy éppen az elképzelt minta jöjjön ki.
Én most a Bálint nap tiszteletére készíttettem.
A Valentin napot Magyarországon nem szokás ünnepelni, de én a feleségem már évtizedek óta egy apró kis meglepetésben részesítem. Az idei évben kezdjük meghitten kettesben a Bálint napot. Lásd a végeredményt, egy hangulatos mécses melletti kávézás dupla falu kávés pohárból. Olyan forrón ihatjuk a kávét, ahogy szeretjük, és mégsem égeti meg a kezünk.
A mécses tartó ágon levő gyűrűk, nem az idei ünnep kellékei. Demonstrálják, hogy később ez a mécses tartó gyűrűtartóként is működhet.

4 megjegyzés:

  1. Mekkora ötlet már ez!!! nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kreatív ötletekből nálam nincsen hiány. Sokszor az időm kevés, hogy minden ötletemet megvalósítsam. Bár talán jobb is így, mert marad még a nyugdíjas éveimre is :-)

      Törlés
  2. Kedves meglepetés, többet mond mindenféle bolti cuccnál !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is lepődött a feleségem, amikor reggel meglátta a kávéfőző mellett :-)

      Törlés