2018. július 21., szombat

Barátom, már megint alkotott.


Nemrég mutattam be a blogon Miki barátom pipere tükör felújítását, melynek igen nagy olvasottsága volt. Most egy újabb talált tárgyának felújításáról, és újrahasznosításáról küldött rövid beszámolót, és képeket. Eredeti funkciójában — állatkínzás lenne ebben madarat tartani —, ez a kalitka már nem  hasznosítható. Az utolsó kép mutatja, egy romantikus nyári estét igencsak megszínesíthet.

Egy panzió udvari sufnijában találtam, a tulaj engedélyével. Meg is egyeztünk az árban. A fa része el volt korhadva, a drótváz rozsdás volt és deformálódott. Hasonló, mint a tükrös pipere dobozka, mert ezzel a kezemben sem néztek teljesen normálisnak. Aztán megcsináltam. Lehet lámpa (petróleum, elektromos), vagy csak öncélú dísz. A narancssárga egy lufi. Bedugtam a rácson és felfújtam.:-)







2 megjegyzés:

  1. Zseniális !!! Ez nekem naggggyon tetszett - olyan kecses, finom, szép... és a zemberek ilyesmit inkább a kukába dobnák, semhogy időt áldozva rá, valami új csodát készítsenek a régiből. POMPÁS! De tényleg.....
    Nem valami hajdanán véletlenül Kínából ide-származott kalitka ez ? Ott tartanak sok madarat a dalolásukért kalitkában. Láttam nem is egy filmen. Annyira finom a megmunkálása - a magyarnak ilyesmihez nem nagyon van türelme, tehetsége....
    Leszámítva a jelenlegi felújítót :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon dekoratív kalitka. Én operában láttam hasonlót kelléknek, melyben a madarász vitte a kis énekesmdarat. Lehet ez is szinházi kellék volt valaha.

      Törlés