2018. június 10., vasárnap

Hamarosan átadjuk


Régi olvasóim, gondolom észrevettétek, hogy az új blogomon ritkábban írok, mint az előzőn. Ennek megvan az oka. Ha látni akarjátok, hogy jómagam, milyen nagy munka kis részese voltam, gyertek, Fekedre 2018 június 17-én. Én ott leszek. Hoztam néhány képet a hétvégi tanösvény építés utolsó szakaszáról. Amikor azt gondolod mindjárt vége, akkor jön az eső. Később, mint terveztük, sárosabban és fáradtabban, de azért befejeztük.  Ajánlott program: http://feked.hu/index.php?page=1&cont=kisebbsegi






4 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok az új tanösvényhez! A fotókon nagyon jól mutatnak a táblák :) Feked eddig is egy gyöngyszem volt és most még szebb lesz. Feltétlenül megnézzük majd ha ismét arrafelé járunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jól sikerültek a táblák. Vezető füzetet is kérhettek hozzá, melyekben még több helyi sajátosságot megtudtok. Minden táblához interaktív feladat is van a füzetben, melyek remélhetőleg felnőtteknek is érdekesek.

      Törlés
  2. Ha minden sikerül, jövök vasárnap....

    VálaszTörlés